En hög böcker bredvid mig

Sitter med en hög böcker (14st totalt) bredvid mig, datorn, kalender och ett gäng papper som visar uppgifter mm. Detta är min eftermiddag det, ska göra klart inför debatten vi ska ha på fredag och sen måste jag välja ämne att skriva tentan om och påbörja den. Livet som högskolestudent men det är faktiskt riktigt roligt, kanske inte när du behöver ta dig iegnom de där 14 böckerna för du inte läste dem i höstas men hårt jobb lönar sig i slutändan.
 
Annars så åker vi mot halmstad på torsdag då jag har skola på fredag för att sen åka till Linköping då det bli dop i helgen för en av Anders arbetskamraters dotter. Det ska bli kul att få komma bort lite och bo på hotell. Även om pluggstressen kommer finnas i mig så ska jag försöka slappna av och se det som en helg utan plugg.
 
Sen blir det en vecka full med plugg då tentan ska in på söndag nästa vecka. Blir lite annat med för den delen, lite roliga grejer. Det ska bli spännande och se hur de slutar detta, ni får veta om det blir något av det.
 
Ne nu får jag återvända till plugget - vad jag ska säga i debatten skrivs inte av sig själv.
 
 

Kommentera här: