Året som gått!

Tänk att ett år redan har gått, kändes som det var igår jag firade in nyåret hos Anders föräldrar fast de var 1 år sedan.

Det har hänt mycket saker i år med, mycket bra saker och riktigt jobbiga saker. Tänkte dela med nog av några av årets händelser.

Fick mycket jobb i våras på förskolor/skolor och jag trivdes riktigt mycket. Saknar alla små barn nu faktiskt och ska försöka lägga in lite jobb dagar nu i vår med. 

Sökte in till Ålands fotoskola och kom in på antagningsproverna men sedan visade det sig att de va för lite personer som hade tackat ja så utbildningen blev inställd.

Min underbara farmor gick bort och inget är sig likt riktigt. Saknar henne men jag vet att hon finns där uppe med farfar och tänker på oss alla.

Hade sökt in till lärarutbildningen på Halmstad högskola och kom in som reserv. Blev såååå glad och nu är en termin gjord och det känns helt rätt! 

Hade reunion med USA gänget och de blev en helt underbar helg med mycket skratt!

Firade två år med Anders och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går! Känner mig som världens lyckligaste tjej som har honom <3






Kommentera här: