I brist på annat

⇢ 1. Var är din mobiltelefon?
På bordet bredvid mig.

⇢ 2. Var är din andra hälft?
Anders sitter framför datorn, 5 meter ifrån mig.
 
⇢ 3. Ditt hår?
Hänger ner från huvudet. 
 
⇢ 4. Ditt humör?
Trött, helt slut och mätt.
 
⇢ 5. Din dagsplan?
Ja det är ju kväll nu, men dagen bestod av jobb, gym och cykelturer i ösregn/is.
 
⇢ 6. Det bästa du vet?
Anders, fotografera och att resa. San Francisco hör till med samt mina två familjer, hemma i thn och i Tiburon.
 
⇢ 7. Din dröm i natt?
Minns inte vad jag drömde inatt.
 
⇢ 8. Ditt livsmål?
Helt klart att hålla mig frisk, utbilda mig till lärare och bygga hus och bli mamma
 
⇢ 9. Rummet du är i?
Köket :)
 
⇢ 10. Din hobby?
Fotografera.
 
⇢ 11. Din skräck?
Hmm, clowner.
 
⇢ 12. Var vill du vara om sex år?
Oj, jag vill ha en fastanställning på en skola, kanske har barn eller är på väg att skaffa.
 
⇢ 13. Var var du igår kväll?
Hemma.
 
⇢ 14. Vad är du inte?
Ja, jag är ingen kanin även om jag äter en massa morätter.
 
⇢ 15. En sak du önskar dig?
Ett nytt objektiv
 
⇢ 16. Var växte du upp?
På en gata i Trollhättan
 
⇢ 17. Det senaste du gjorde?
Skickade iväg ett mail och åt middag.
 
⇢ 18. Dina kläder?
Pyjamasbyxor och en myströja.
 
⇢ 19. Din tv?
Är avstängd just nu.
 
⇢ 20. Ditt/dina husdjur?
Har inga men Sixten och Leia får räknas där (Anders föräldrars katter)
 
⇢ 21. Din dator?
Min bästa vän :)
 
⇢ 22. Din bästa ägodel?
Ja datorn, och kameran, väldigt lika där.
 
⇢ 23. Saknar någon?
Saknar väl alltid någon men vissa kompisar, familjen, vissa som inte finns med oss idag.
 
⇢ 24. Din bil?
Har ingen.
 
⇢ 25. Något du inte har på dig?
Utsvänga jeans
 
⇢ 26. Favoritaffär?
Victoria secret och Tommy Hilfiger
 
⇢ 27. Din sommar?
Den som kommer eller den som var, men den som var regnade bort så ser fram emot denna.
 
⇢ 28. Älskar du någon?
Joho du.
 
⇢ 29. Favoritfärg?
Rosa och en viss sorts blå.
 
⇢  30. När skrattade du senast?
Förut :)
 
⇢ 31. När grät du senast? 
För någon dag sedan när livet inte gick som jag ville.

Kommentera här: