Högskolestudent

Livet som högskolestudent är verkligen annorlunda men det är roligt annorlunda. Men ska även tillägga att det är svårt, i alla fall tycker jag det. Sen ska de va lite svårt med för då kanske jag lär mig något. 

Satt hela förmiddagen med reflektionerna som göras till i morgon + tills på fredag. Men det gick inte, satt o vände och vred på allt men fick inte ur mig något. Efter lite diskution med mamma lossnade det mesta och jag fick ner lite reflektioner (som blev riktigt bra med). 

Sen har jag ägnat eftermiddagen åt att läsa, skriva rent reflektionerna och läsa lite till. Blev en paus i form av trappträning, så skönt att träna igen och jag ska verkligen försöka hålla träningen nu. Jag mår bra av det och ska fixa gymkort nästa vecka. Det är ett måste för mig.

Nu har jag lagt undan böckerna för kvällen och försöker koppla av. Även om morgondagens seminarium ligger i huvudet och gnager lite. De är så det är känns de som på högskolan. Vissa saker gnager lite mer än andra.

Sen saknar jag min andra hälft med. Är inget fan av att han är borta för jag vill ha han här hos mig. 

Kommentera här: