Första tentan skriven!

Sista skrivandet på tenten, jag blev klar igår men väntar med att skicka in den tills i morgon. På klassens Facebook grupp råder de nu frågor efter frågor om examinations uppgiften, ja man kanske skulle börjat tidigare säger jag bara!

Tänk att första tentan är skriven och med lite stavningshjälp från mamma, syster och Anders så är jag nöjd. Har svårt att skriva uppgifter men man lär sig inte om man inte tränar så nu ska jag bli bra på det. Väntas två till tentor att skriva i denna kursen, är lite stressad över dem faktiskt. Men förhoppningsvis går det bra med dem också.

I morgon väntas del 2 av förseminarie VFU och sen tar jag helg och laddar upp inför vfun. Två veckor ute på en skola här i Halmstad blir det och igår träffade jag min handledare och det känns riktigt bra. Kommer vara i en 2:a samt i en 1:a då min handledare åker bort några dagar. Men det känns bara spännande tycker jag.

Ska även till gymmet i morgon är tanken, nu jävlar ska jag komma igång. En gång för alla, så svårt nu med skolan när man har mycket att hinna med. Men på ett sätt är det skönt att komma iväg och slippa tänka plugg plugg plugg en stund. 

Den enda höstbilden jag tagit än så länge - skäms nästan. Vill så gärna att de ska vara bra väder o helgen så jag får rasta av kompisen lite (kameran med andra ord)



Kommentera här: