Min födelsedags helg

Hemma i Halmstad sedan några timmar tillbaka och jag har haft en riktigt bra helg. I fredags blev det god mat och födelsedagsfirande hemma hos mamma och pappa. Var även chaufför till Anders som gick ut med några kompisar på kvällen, nyheterna om Paris höll mig vaken tills de var dags att hämta honom vid två.

På lördagen sov vi ut, vilket var behövligt och sedan åkte vi ut till Anders mormor och morfar. Anders fixade lite med bilen och vi blev bjudna på lunch och fika i mängder. På kvällen lagade vi pizza med Sofia i hennes lägenhet innan vi gick på bio och såg James Bond. Den var helt okej tyckte jag. 

Idag var det tillbaka till litteraturen igen och läste nästan igenom allt vi har tills i morgon. Blev god lunch med familjen innan det var daga för tårtkalas med släkten. Det kändes konstigt att farmor inte var med oss och tror julen kommer kännas konstig den med. Men fick fina presenter, några skålar, en bok, blomsterpresentkort och lite annat smått och gott. 

Efter att vi kalasat både tårta och kakor tog vi bilen hem till Halmstad. Nu är det dags att sova innan en ny vecka med plugg börjar igen. Jag är peppad!!

Min tårta vi hade idag som mamma har bakat. Mums säger ja bara!!

Kommentera här: