Köttfärssås en vanlig onsdag

Äntligen onsdag och jag har visserligen trott att det vart torsdag hela dagen men nej det var det visst inte. Så blev väldigt överraskad när min läkare ringde på eftermiddagen för att prata lite kring vissa saker jag kollat upp. 

Gick en sväng på stan idag efter jobbet och jag hade lust att köpa en glass men försökte hålla mig och det gjorde jag. Köpte visserligen kex på Hemköp sen men de var jag bara tvungen att göra. 

Har ikväll lagat köttfärssås och det var riktigt jäkla gott. Blev två matlådor med som blir lunch nästa vecka på jobbet. Anders hade meka kväll på jobbet så fick äta själv idag.

I morgon blir det jobb igen, samma ställe som idag, 5 minuter från lägenheten vilket är jätte skönt!! Sen på fredag åker jag upp till Trollhättan över helgen. Blir 60 tals fest på fredag kväll och sen vara med familjen resten. Lite saker som ska fixas inför begravningen och så. Usch vill inte ens tänka på det och de blir min tredje begravning och jag hatar dem. Eller vem gillar dem egentligen men tror det kommer bli fint ändå. 

Nu blir det säsongs avslutning av Greys!!



Kommentera här: