Joggingtur!!

Idag blev det jobb igen och jag trivs med att jobba på förskolor. Jag hoppar ju mellan flera olika i Halmstad och viss gillar man mer än andra. Denna gång fick jag cykla 6km fram och tillbaka så 1,2 mil på cykel idag + att jag begav mig ut på en power walk med lite intervall springning i. Jag älskar att springa och jag var/är riktigt glad när jag sprungit även om jag var helt slut och super svettig. Men jag hade gjort det, första joggingpasset sen förra sommaren. Sen kom det förkylning/flytt/jobb/förkylning ivägen och ingen kan vara mer glad att vara tillbaka än jag själv. 

Blev en god middag med ikväll, köttbullar med sparris och green beans. Så gott liksom! Men sen blev det en och annan kaka då jag bakade kakor igår. Men kakorna är för goda liksom och snart slut.

I morgon väntas en hel dag med jobb för sedan bio och se premiären av Tomorrow land. Ska bli så roligt också vi tycker vi båda! I helgen skulle jag vilja titta på nya springskor men vi får se vad vi gör. 

Hoppas ni har haft en bra torsdag!

Cyklade förbi denna å idag och var tvungen att stanna och fota lite liksom!!
 

Kommentera här: