Hemlig morgon manöver

Idag är ingen vanlig dag för det är Anders födelsedag, hurra hurra hurra.

Hade ställt klockan lite tidigare i morse för att kunna gå upp innan Anders för att "duscha". Men vem väcker inte mig och tycker jag ska gå ner o "duscha" jo Anders. Jag sa du kan somna om igen och vilket han också gjorde.

Jag duschade aldrig utan förberede nämligen en födelsedags frukost med amerikanska pannkakor med jordgubbar och banan till. För att sen gå in och sjunga för honom, sången kan vi dra ett sträck över men sjöng i alla fall. Han blev riktigt glad och överraskad då han trodde jag verkligen skulle ner och duscha. Ja jag är bra att hålla överraskningar hemliga, hihi!

Han blev riktigt glad för både frukosten och paketen, gav honom två presentkort, ett på en tvårätteramiddag och en på två tavlor. Då får han välja ut bland mina foton och så fixar jag dem sen. Kommer bli jätte bra ovanför våran soffa.

Nu ska jag + mina föräldrar snart bort till Anders föräldrar för lite kalas. Ska bli riktigt trevligt och jag väntar på maten då jag hungrar ihjäl snart.



Kommentera här: