60-tals fest

Igår kväll var jag på en riktigt rolig 60-tals fest och vi alla tjejer som var där hade klätt upp sig i 60 tals kläder. Det är mycket roligare att ha en fest med ett partiellt tema, som 60-tal eller kanske en hippie fest. Vi dansade natten lång och hade riktigt trevligt.

Idag är man seg, som man brukar vara efter man druckigt lite. Så rätt skönt att inte göra så mycket idag. Ändrade om bland mina tavlor, tog ner en och satte upp tavlan jag fick av Taylor i julklapp. Blev riktigt bra även om någon tavla kanske flyttar med till hösten så ser det bra ut nu.

Annars så regnar det, inte förvånad precis och jag längtar till solen och värmen kommer. Att få gå i shorts och fortfarande vara för varm, det längtar jag till. Att få sommar bruna ben och en masa fräknar. Åka till stranden och bada och ta det lugnt. Jag önskar de vore sommar jämt, som livet i USA. Det var härligt det!



Kommentera här: