högskolan och ålderskris

Har precis beställt de sista fotona jag ska skicka in till fotoutbildningen, nu står bara valet vilka jag ska skicka in. Beställde hem en extra nu ifall att den man tänkt sig inte ser bra ut. Sen måste jag även skriva ihop ett litet brev om varför jag ska komma in men det ska inte bli så svårt tror jag.
 
Solen skiner ute och idag har vi suttit ute på våran balkong och ätit lunch, Anders är ledig och jag känner mig inte helt hundra till att cykla på jobb. Sen åker vi ju till Trollhättan i mogon, min syster yster fyller nämligen 25!!! på torsdag. När hände detta liksom?! och jag bli ju 24 till hösten, skrämmande att man redan blir 24. Känns som de var bara ett år sedan man fyllde 20. Men men ett tag kvar tills man själv blir 25 i alla fall. Långt dit, säger vi!
 
Skickade in ansökningarna till högskolan med förut, läskigt att man ska ta tag i det nu och visst känns det skönt men det är skönt att jobba och slippa plugga en massa med. Men vi får se i slutet på maj var jag hamnar då det är då jag får veta om jag kommer in på Åland eller inte.
 
I morgon är det även våffeldagen och jag ska såklart äta våfflor, det hör till!
 
 

Kommentera här: