Kladdig kladdkaka

Vi är tillbaka i Halmstad sen i söndags och i måndags tåg jag tåget till Falkenberg och sen bussen till Ullared där jag mötte upp familjen. Blev en tur på Gekås där det blev rätt mycket, jag förstår inte hur det alltid händer men lyckas alltid köpa mer än vad som står på listan. Men nöjd över mina köp ändå.

Igår och idag har jag inte gjort något precis, tagit det lugnt och idag bakade jag lite kladdkakemuffins och en alldeles perfekt kladdkaka. Glassen smälte perfekt och kladdkakan var riktigt kladdig som den ska vara.

Annars väntar jag på jobb, det jobbiga att vara vikarie på sommaren då det knappt finns några jobb. Men en bokad dag nästa vecka, känns riktigt bra och längtar att jobba igen.

Suttit och kollat på frilufsutrustning idag med, vad ska man köpa nytt inför hösten. Så mycket man skulle vilja ha och ibland önskar man att man hade en massa pengar. Så man kunde köpa det man ville utan att behöva räkna och fundera vad allt kommer kosta. Men har en del hemma som tur är med.

Hoppas ni har haft en riktigt bra onsdag och nu får ha en fortsatt trevlig dag med!



Kommentera här: