JAG KOM IN!!!!!

Jag har blivit antagen till Ålands naturfoto utbildning, jag är en av åtta personer som kommer få börja där i höst. Som ni säkert vet skickade jag in 5 arbetsprover (foton) + ett brev till skolan i april och nu kom beskedet att jag har kommit in.

Jag blev jätte jätte glad, blev sen lite ledsen då jag inte vill vara borta från Anders. Men samtidigt är detta min chans, min dröm som blivit verklighet. Jag var först lite osäker vad jag skulle göra men efter mycket prat med Anders som verkligen ville (eller han sa att jag måste tacka ja) så kändes det rätt att tacka ja. Varför skulle jag inte tacka ja liksom!? Min dröm - ska jag bara kasta bort chansen att följa mitt hjärta och bli den fotograf jag vill bli. Jag har varit borta från Anders förut och det var jobbigt men vi lyckades med Skype och telefonsamtal. Så vi klarar detta med alldeles säkert.

Nu bubblar jag av lycka och är nervös, pirrig, nyfiken på vad som kommer hända till hösten. Tiden kommer säket springa iväg men tror jag kommer ha det riktigt jäkla roligt!

Jag ska nu börja leta upp saker/kläder som jag kommer behöva inför hösten. Vandringskor står på listan samt en kameraryggsäck. 

Jag är lycklig, tänkt att jag har värdens bästa kille och nu ska gå min drömutbildning. Livet leker och jag älskar det!!

Kommentera här: