Besök från andra sidan jorden

Vart ute i solen näst in till hela dagen och de har resulterat i en röd arm, lite mera fräknar och en brun arm. Ja de tar sig i alla fall. Nu blir de solkräm i morgon för att få en mer jämn bränna.

Snart kommer delar av släkten från mammas sida hit, hennes kusin bor i Singapore med familj och de kommer hit till Trollhättan över helgen. Så då passar de på att komma hit för att träffa oss, jag har aldrig träffat hans barn men det ska bli roligt. Var evigheter sen jag träffade han också för den delen så det ska bli kul det med och vilket väder de får. Strålande sol och 26 grader!

Annars försöker jag fundera ut vad för fotoprylar jag behöver inför hösten. En kameraryggsäck står överst på listan samt minneskort och nya uvfilter då dem jag har är lite slitna/repiga. Satt och gjorde rent mina tre objektiv igår samt lite av huset och jag är roligt nöjd med de objektiven jag har. Men har spanat in ett till men de är lite dyrt. Så får spara till det.

Här låg jag och solade förut med en kliande näsa.



Kommentera här: