Allergi och sommar!

Ögonen kliar och rinner, hej och välkommen pollensäsongen. Jag har saknat dig så otroligt mycket. Men jag har ändå haft väldig tur, för vi har haft sol och varmt mer eller mindre hela mitt år i Tiburon och kände inte av pollensäsongen så mycket alls medan Ted (min värdpappa) och Taylor gjorde det. Men nu gör jag det och tar tabletter och ögondroppar, mer kan jag inte göra.
 
Annars är det jätte varmt, runt 26 just nu och ska bli upp mot 33 idag, men som tur är blåser det. Ska gå ut och sola lite sen efter min skypedate med Zandra. Då är det bra att det blåser annars kommer det bli olidligt varmt!
 
Jag och Amanda smider just nu lite planer och ikväll får jag veta vad som händer. Hoppas liksom. Men nej det är ingen match, har ingen just nu men hoppas att det kommer en under dagen. För har bara till torsdag på mig, det är liksom om två dagar!! Vill inte hem!!
 
Annars denna morgonen, pratade med pojkvännen en stund innan han gick och la sig, lyssnat på en Pod, Linn och Ebbas. Så grymt bra och har tre kvar sen är jag ikapp till dagens avsnitt. Man blir inspirerad på det man hör och jag känner igen mig i så mycket de tar upp. Vilket är väldigt roligt och tycker dem är riktigt bra på det de gör. Så fortsätt så tjejer!
 
 

Kommentera här: