Sönda!!

Legat i soffan/ sängen hela dagen, inte orkat något och har mest sovit. Febrig, fryser, jättte varm, hostat de är så dagen varit. Mår inte precis bättre nu heller men förhoppningsvis blir jag bättre snart. Orkar inte vara sjuk!

Gårdagen var super rolig, spenderade den med Zandra på Nordby, shoppingställe utanför Strömstad. Köpte en del kläder faktiskt, som ni kommer få se i veckan. Sen hemma lagade vi kladdkaka delux, med ett kolatäcke och den var super god, inte för ja hade någon lust att äta något egentligen. Eftersom jag tror jag började må sämre igår kväll. Men det jag åt var gott och vi såg på Avatar. I morse såg vi på Charlie St. Cloud, första gången och tyckte den var super bra och jag blev super sugen på att segla. Älskar verkligen det!

Nu ska jag ta mig en frukt och sen gå och lägga mig.

Vad som blir i morgon vet jag inte än, men just nu känns det som att jag kommer stanna hemma. Orkar knappt gå upp för våran källartrappa nu och då ska ja cykla och vara med barnen hela dagen, tror inte jag kommer orka det! Men vi får se!

Ha de gött!

Jag har lite kul o testar lite saker:)
Första bilden jag la upp här på bloggen, tre år sedan ungefär!

Kommentarer:

1 SYLVIA:

Krya på dig

Kommentera här: