Solar

Sitter ute på altanen och solar, bra med trådlöst bredband. Även om vårat inte alltid vill fungera. Nu börjar de även dra in moln, blir jag förvånad eller! Vill ha soool och värme, så man kan ligga ute o sola o bli brun!

Annars händer det inte så mycket, sökte två jobb för en liten stund sedan, inte i thn utan i gbg. Lika bra att söka längre bort eftersom man ändå inte hittar nått i den här staden. Bara chefjobb o dylikt. Men jag ser positivt, de kan dyka upp nått i den här staden med, hoppas ju på det!

Ska ta och betsälla resten av korten från 2006, så man kan börja sätta in de i albumet. Men det tar jag en regning dag då jag ändå inte har så mycket för mig.

Ska även försöka skriva klart om Afrika, de tar sin lilla tid som ni märker. Men har inte någon motivation till just det än. Försöker hitta lite men det är just nu svårt.

Tränade i morse och det var skönt att köra slut på sig, körde ett Indoor Walking pass och det är riktigt skönt även om det är jobbigt är det gött. Mer sånt tack!

Hoppas ni läsare är lediga idag eller slutar lite tidigare från jobbet.

I morgon är det 1maj och det känns konstigt må ja säga, redan maj. Var tar tiden vägen liksom.

Ja jag saknar ridningen, har lovat mig själv nu att boka in en privatlektion inom en månad. Jag måste få rida snart, klarar inte av detta längre. Har ju en plan inom ridningen och om jag ska komma in på hippologen nästa höst måste jag börja träna hårt nu! Börjat träna upp konditionen i alla fall, de behövs o jag ska börja rida på allvar!


jag och Seate en varm sommardag på en hoppkurs. Saknar!!

Kommentera här: