Tisdag!!

Då sittet man här hemma i thn igen då efter en lång tågresa. Började med buss från Sollet tjugo över sju, så det blev en tidig morgon och man blir ju inte gladare när ute temperaturen står på -12,8 grader. Ville då krypa ner under täcket igen.

Sen efter en busstur på 2 timmar, blev det en tågresa på drygt 4 timmar från Sundsvall ner till Stockholm. De gick som tur bra och jag sov mer eller mindre hela tiden, när jag inte smsade. Sen blev de en snabb lunch på stationen och sen blev de en tågresa till skövde och där en halvtimmes väntan på nästa tåg till Herrljunga där mina föräldrar hämtade upp mig. Och sen en biltur på ca. 50 minuter hem till Trollhättan.

Känner mig helt död, de gungar då och då. Inte för att jag har varit på havet men den vagnen ja satt i från Sundvall var extremt dålig, den skakade som jag vet inte vad, något hejdlöst. Flera "tanter" flydde från vagnen till en annan vagn, men när de gick blev de inte så mycket skakande.

Har rensat i mina bokmärken på internet på min datorn, o där va de mycket skit. Ska rensa ibland mina bilder i morgon eller någon dag, så jag får lite ordning och så jag kan ladda in bilder för de går inte nu. Ska börja använda mig av FINE när jag tar kort istället för RAW, men bilderna blir ju så mycket bättre i RAW. Fast så mycket större o tar så mycket mer plats. grr där.

Känns att de fanns ingen ordning i detta inlägg men de får ni stå ut med, tar nya tag i morgon igen (när stolen inte gungar) :P.

Nu väntas lite rensning av bilder... låter inge trevligt men är helt nödvändigt!!!

Kommentera här: