Onsdag!!

Försöker radera lite kort, men tror papperskorgen blev lite överfull för den går inte att öppna längre. Extremt jobbigt och irriterande. Hur som helst är alla bilder sparade på hårddisken. Sen är det bara att fixa in dem i olika mappar i datorn sen när ja har tömt papperskorgen. Vilket tar extremt lång tid, de e ju bara 11553 bilder i den.

Idag har jag flängt runt efter en fickkalender. Kanske inte behöver en egentligen men bara måste ha en ny. Orka köpa en ny i sommar liksom, lika bra nu när man har pengar o e hemma.

Funderar även på att färga mitt hår, har inte listat ut vilken färg än, eller jo den som e på mina toppar. Den ljusa färgen, men de känns tråkigt att ha hela håret i samma färg. I så fall måste jag göra slingor också. Får se hur jag gör. Har planer för att göra de i maj, men måste ju liksom planera. De måste bli bra ju så.



Sofia på de vänstra kortet och jag på de högra, ni ser även där min ljusa färg på topparna.

Måste ringa arbetsförmedlingen i morogn, orka liksom. De gör ju ingen nytta precis.

Ne nu väntas mat, potatismos och pannbiff står på menyn idag.. länge sen nu.

Ha de gött

Kommentera här: