Torsdag!!!

Dagen började med att mina ögon kliade, vilket inte är ovanligt nu eftersom de är pollensäsong. Men efter att tagit ögondroppar o allergitablett blev de lite bättre. Men nog om det i alla fall.

Sen drog jag mig bort mott FCT jobbcenter för att träffa min jobbcoach, det gick allt bra.

Sen har jag legat ute och pressat på altanen, det blåste i bland och det var bara skönt när de gjorde det, eftersom de blev super duper varmt. Dynan jag låg på var alldeles svettig efteråt. Men hade på min lite solkräm i alla fall så man inte bränner sig.

Nu efter vi ätit mat gick vi ut och jag o mamma rensade i häcken mot grannen. Tog bort gammalt gräs, löv och annat. Det blev riktigt snyggt även om vi inte blev klara med ens hälften.

Nu sitter jag vid datorn (såklart) och tv, ser på semesterduellen och sedan blir det Criminal Minds. Och så har jag en liten skål med potatischips i knät. Riktigt gott är det!!

Kommentera här: