Fredag!!!

Det finns en dag då man kan andas ut...

Som sagt de är fredag, Freda, Freeedaaaaag.

Idag har ja vart hos Polisen - har inget gjort något utan jag skaffade nytt pass för mitt går ut nu i maj. Så de blev ett enormt snyggt kort (NOT), man ser ju ut som en fånge på bilden. Grrr på det men nu är det klart jag är på pappret 1.65 :D, har ju sagt de hela tiden, men nu är det bevisat och kommer stå i det nya passset.

Sen har jag rensat lite ogräs vid häcken, de var varmt och skönt. Tog inte allt idag men nu är det bara hälften kvar i alla fall. De börjar ta på det, vilket e skööönt. Sen låg ja o solade tills Zandra ringde.

Drog mig sedan bort till henne en sväng, hon åker nämligen till Costa Rica i morgon på en volentärresa. Hon ska vara med i en skola och så. Det blir nog jätte bra för henne tror jag.
Skulle inte tacka nej till en volentärresa kan jag säga. Fast då med djur förståss. Skulle vilja åka till Galapagos öarna eller till Afrika. Fast åka till Kina och jätte pandorna vore helt klart en favorit.

Kväll blir det tv, kanske en film - har inte bestämmt mig än.

.. För det är dags för Fredagsmyyyyss!!!!!!!!

Kommentera här: