Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma

Packat klart..eller i alla fall en del..skönt...men nu har jag börjat att läsa den första av Stephenie Meyers bok...gud va den e bra...älskar den..har ju sett filmen Twilight och den bygger ju på boken så..men vad lika det är...ooo jag har läst hälften redan och jag började vid halv tio typ..på kvällen då..vill inte läsa den andra boken förän ja har sett filmen.:)...Jag REKOMENDERAR BOKEN O FILMER EXTREMT mkt....dem e så himla bra asså...jag gillar egentligen inte att läsa böcker..om de inte e korta eftersom jag lätt får huvudverk o läser samma rad hundra gånger...Klara böckerna e grymt bra..kanske lite åt barn hållet men de e bra att läsa...men denna bok o gud va ja älskar den..

Sittter vid syrrans dator o skriver..orkade inte ta fram min eller sätta på den stora så...tack för lånet av den bra datorn syrran:)

Ha de gött nu för nu kommer ja inte skriva något förän på fredag nästa vecka....herre gud en vecka utan dator hur kommer ja överleva????

Anna

Kommentera här: