Då kör vi igen

Hej igen, ska försöka komma tillbaka till bloggandet nu när skolan börjat igen.
 
Ventilationen här hemma är avstängd då de byter ut den, vilket resulterar i att det är jätte varmt och vi måste ha fönstrena öppna hela tiden när vi är hemma. Inte så roligt eftersom vi bor på första plan och ljudet från vägen blir rätt mycket. Men lite värme hindrade inte mig från att dra igång värsta stor baket idag, bröd och bullar blev det. Väldigt mycket bröd och bullar, så nu är hela frysen full vilket känns bra för då slipper vi köpa bröd de kommande veckorna i alla fall.
 
Skolan rullar på eller jag börjad i tisdags då jag och mina kompisar var på Cypern första veckan. Vi hade det ritkigt skönt och varmt var det, 32 i skuggan varje dag. Så nu är man brun och fin! Nästa vecka är det tillbaka till VFU skolan i två dagar och veckan därefter är det VFU. Blir spännande med en ny klass med, en årskurs 1. Ska jobba med geometriska figurer och det känns ritkigt bra. Vi kommer få besök av en lärare från höskolan en dag som ska kolla på oss när vi håller lektion. Lite läskigt men det klarar jag, får tänka bort att hon/han är där bara.
 
Är riktigt peppad till tränignen nu med, skaffat lite proteinpulver o dylikt så nu jäklar. Hej tjejmilen och förhoppningsvis kraftprovet nästa år. Om fötterna håller vill säga. Går nämligen hos sjukgymnasten och tränar mina fötter två ggr i veckan nu, fick inflamation i hälsenorna i våras och vi kom fram till att mina muskler under fötterna knappt fanns där. Så hej träningsvärk säger jag bara men märker redan resultat vilket känns skönt.
 
Nu blir det mys framför tv med Anders och sen sängen. Så trött idag.

Från Cypern
 

Kommentera här: