Läser och läser

Godmorgon!
 
Jag har varit uppe sen halv sju och sitter med skolarbete, en bok läst och en engelsk artikel kvar, på bara 30 sidor. Jag hurrar liksom här, inte precis men får se om jag hinner läsa allt innan förläsningen i eftermiddag. Får se om huvudet vill vara med idag eller om den strejkar som igår eftermiddag. Planen är i alla fall att träna ikväll, två olika pass på 30min var. Ska bli skönt att komma igång med träningen igen efter att ha varit förkyld i nu nästan två veckor eller 5 veckor men en paus på en vecka i mitten.
 
Ute är det mörkt, mulet och regnit, hösten har kommit och visst gillar jag hösten men kan de åtminstone vara sol ute. Så vi slipper detta mörker för det är inget kul tycker jag.
 
Nu ska jag återvända till den engelska artikeln.
 
Ha en bra tisdag!
 
För en vecka sen i Göteborg.
 
 

Kommentera här: