Bbq kyckling med rostad potatis

Länge sen jag skrev nu men har inte haft så stor lust att skriva + så har det varit mycket i skolan det senaste.

Har precis ätit middag med älsklingen och idag lyxade jag till det med tända ljus och upplagd mat som var helt underbart god!! Blev kyckling penslad med bbq sås i ugnen med rostad potatis och majs. Asså bbq såsen, helt sjukt god. Blir ett måste vid sommarens grillningar. Och jag slipper disken ikväll, Anders sa att den tar jag om. Vilket känns väldigt skönt!! 

Ikväll väntas så klart eurovison song contest och Anders har lovat att sitta med hela tiden. Jag är välsigt nöjd över det då han egentligen inte gillar Melodifestivalen (hur man nu inte kan gilla det!!!!?!!!).

På måndag är det tre veckor kvar i skolan och en redovisning som är att vi (grupp) ska hålla en lektion på engelska och resten av klassen ska agera en klass 2. Det ska bli intressant och just nu känns de helt okej men kommer bli sjukt nervös om ja känner mig rätt. Efter det är det en tenta som ska in och sen är det slut på engelska kursen. Hjälp vad detta läsåret har gått fort, helt galet fort. Känns som det var igår jag började på högskolan. 

Ska fixa det sista på efterrätten nu och sen ska jag fixa klart myset för ikväll.




Kommentera här: