Vilken dag är det!

Tiden bara springer iväg, två veckor kvar till jul, har ingen aning om vilken dag det är om jag inte kollar i mobilen. Det är ganska mycket just nu känns det som. Julklappar ska bli inslagna, förbereda mig inför det sista grupparbetet, göra klart det näst sista grupparbetet, sjukgymnast, idrottsmassage, förbereda mig inför min salstenta på onsdag... Listan är lång känns det som, skulle vilja baka ett pepparkakshus, baka pepparkakor, köpa en gran och pynta och bara ta det lungt men nej, en hemtenta ska börjas skrivas på också. Men jag kämpar på här allt.
 
Min sjukgymnast sa idag att jag borde få medalj för att jag kommer dit varje vecka och tränar på samma saker med lite svårare utgångslägen för varje gång, jag vill bli bra i mina vader, jag vill kunna springa igen och jag tar mig igenom idrottsmassagen på mina vader. Den massagen är inte och leka med men det känns bättre när hon masserar eller bättre, fortfarande ont men jag kan kontrollera det och bita ihop och inte skrika typ. Vaderna har även blivit bättre, det har blivit "dallriga" igen, inte som stenar vilket är jätte bra!
 
En eller två dagar på spa hade jag mer än gärna tackat ja till känner jag, kanske ska unna mig det under julen eller någon gång när man har tid. Hemtentan ska ju skrivas med så.
 
 
 
 

Kommentera här: