Nytt kök på G + mera snö

Idag kom pojkvännen upp från Halmstad och jag är nog den gladaste tjejen som finns. Jag gillar inte alls att vara borta från honom så dessa veckor har varit jobbiga. Jag älskar att känna hans närhet, hans värme som jag tar ifrån honom då jag nästan alltid fryser. För varje dag som går älskar jag honom mer och när man varit borta från varandra ett tag vet man verkligen vad man saknar och jag saknar hela han. Allt han gör, sättet han gör allt på - precis allt till och med hans snarkningar (förlåt älskling men du snarkar faktiskt) saknar jag att höra på nätterna. 

Nu är även våran köksrenovering igång eller de börjar på måndag men idag fick vi laga lunch ute i garaget. Jippi!! Men de är ändå bara lite mer än en månad familjen får leva med spisen i garaget och sen har vi helt nytt kök/matrum (de slås ihop till ett rum). Jag åker till Halmstad under denna tiden, på jobb och intervjuer. Ska bli kul och spännande!

Vi fick mera snö i natt med, kom kanske 1dm och de är jätte fint ute och solen har lyst så fint idag och jag ville så gå ut med kameran men hade inte tid. Vilket känns jätte tråkigt!



Kommentera här: