Ledighet i två veckor

Första måndagen på ett halvår som jag inte vaknat klockan halv sju och gått upp och åkt till skolan. Sovmorgon blev det idag och oj vad skönt de var! 

Men tänk första terminen är över, den har gått så sjukt fort så jag fattar inte riktigt. Nu har jag visserligen bara 7 kvar men om de ska gå såhär fort så lär jag bli gammal utan att jag märker det känns det som. Jag har lärt mig riktigt mycket under denna termin och fått nya kompisar vilket är trevligt. Det är riktigt roligt att lära känna nya människor. 

Nu är det julledigt fram till den 8:de och det ska bli riktigt skönt. Även om jag ska göra lite uppgifter under ledigheten så är det skönt att va hemma hos familjen. Fira jul och nyår, bara ta det lugnt och skönt. Sova ut och inte stressa något. Ladda batterina till nästa termin. Svenska och engelska står på schemat och tror det kommer bli riktigt bra.

Kommentera här: