Sol, vågor och ledighet

Ännu en ledig dag, jobbade visserligen igår men nu är jag ledig i två dagar igen då jag har bytt schema med Hanna. Så nu ledig måndag och tisdagar istället och alla andra dagar jobbar jag 16-00.30. Riktigt skönt schema om jag får säga mitt.

Nu ligger jag och Malin på stranden och solar, funderar på att ge solnedgångs fotograferingen en andra chans ikväll. 

I morse eller vid elva drog jag, Simon och Hanna ut med en kanot och paddlade till samma öar som igår så Simon fick ta dessa två geocachingar med. Sen har vi spelat kort, som vanligt men det är kul och vi har inte så mycket för oss annars.

Tror jag o Malin ska ta och testa fiske lyckan sen, vem vet man kanske får en makrill eller två. Kan ju hoppas!!



Kommentarer:

1 Emelie:

Häftig bild med alla molnen :)

Svar: Tackar :)
Anna

Kommentera här: