fullt upp hela dagen

Äntligen fredag och snart kommer Frida hit, för tidigt i morgon mitti åker vi till Yosemite National Park. Det ska bli riktigt roligt och jag är super taggad.
 
All mat är fixad och nedstoppad i en kylväska som står klar här nere hos mig, vattenflaskor är fyllda och väskan är nästan packad. Kameran är laddad och töm och har tillräckligt med minne på mobilen med så klarar det också.
 
Har varit igång hela dagen lång, i morse åkte jag upp till Frida och hämtade ut våran bil, blev en mini SUV för samma pris som den vi skulle hyrt, de tackar vi för. Sen handlade vi de sista nödvändigheter innan jag åkte hem igen och lagade sallad för hela slanten. Blev samma sallad för två dagar men orkade inte riktigt göra två olika, sen fixade jag mina pannkakor, mackor, jordgubbar/vindruvor i små lådor.
 
Eftermiddagen har jag spenderat i solen vid Caties fotboll, riktigt varmt ute idag. Rena vårvädret här och jag undrar hur länge de varar. Sen hämtade vi upp Taylor på vägen hem och hemma tog Catie ett bad innan vi åkte ner till TPC för middag. Som kunde varit bättre men vi fick alla i oss mat i alla fall, vilket var det viktigaste.
 
Hoppas ni får en super duper bra helg för det kommer jag garanterat att ha!!
 
Nu har vi haft 6 regndagar sen jag kom annars har det varit soligt och molnigt/dimmigt men mest soligt ändå. Klagar inte på Kaliforniskt väder precis.
 

Kommentera här: