Sista dagen hemma

Nu är det sista dagen hemma, känns jätte bra och håller just nu på att packa klart det sista. Den stora resväskan väger 22,8 och min bag väger 11.8 men den är knockfull så mer i den går det nog inte. Sen ska jag bara packa klart ryggsäcken och sen är jag som redo för att åka iväg.
 
Min ena reskompis Ida skrev att nu är det bara 18 (nu 14) timmar kvar tills vi ses på Landvetter och det kändes jätte konstigt. Vi har ju pratat jätte länge och nu är det dags att träffas. Sätta sig på ett plan och åka mot det stora landet i väst.
 
Ikväll kommer bästa kompisen förbi en lång sväng och så ska vi spela spel och ha det mysigt. Kommer bli jobbigt att säga hej då till sin bästa kompis, sin andra halva men vi ses snart igen. Hon kommer komma och hälsa på mig, när är inte bestämt men hon kommer.
 
Nu packa klart!
 
 

Kommentarer:

1 Sofie:

Åh vad jag är avundsjuk, längtar tills det är min tur att åka! Lycka till på resan och hoppas allt går bra :) Kram

Svar: Tack så mycket :) Ja tiden kommer gå fort tills du åker, ta vara på tiden så länge :) Kram
Anna

2 Sofie:

sv; Noe Valley, precis vid Twin Peaks ungefär! :D

Svar: Okej :D
Anna

Kommentera här: