Frågor

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag gjorde i ordning mig för att gå till bussen
Vad gjorde du för 15 min sedan? Duschade.
Vad har du druckit idag? Vatten, vatten, vatten... Vatten i massor helt enkelt
Vad var det senaste du åt? Jag åt choklad
Vad var det senaste du köpte? Fotoalbum :)

Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kolsvart, antagligen lite kallt då det är stjärnklart
Godaste glassmaken? Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag!
Sover du tungt? Ohja det gör jag!
Drömmer du mardrömmar? Händer aldrig längre. Drömmer inte alls. Inte sådana drömmar jag kommer ihåg iallafall.

Trivs du med ditt jobb/plugg? Är arbetslös och det trivs jag INTE alls med!!!!
Favoritklädsel? Tighta jeans och tjocktröja, fast de varierar beror helt på vilket humör jag är på :)
Vad ser du om du tittar till höger? Min vägg, en daim påse…
Vad gör dig glad? Allting gör mig glad, typ.
 

Vad ska du göra härnäst? Skriva klart detta inlägget och kanske något mer. Sedan blir det Grays!!
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Jag är på bra humör, trött dock!
Favoritgodis? Geléhjärtan och geléhallon samt ferraribilar
Kläder just nu? T-shirt och trosor
 

Hur många kuddar sover du med? En huvudkudde och sedan en liten prydnadskudde som ligger under den stora kudden för att få lite höjd på den.
Spelar du något instrument? O nej, har spelat tvärflöjt.
Morgon eller nattmänniska? Lite av varje tror jag
Vad är viktigast för dig? Familj, vänner, att finnas där för andra och tänka på sig själv emellanåt
Är du kittlig? Ja det är jag. Det är säkert det värsta som finns!
 

Stjärntecken? Skorpion.
Äckligaste insekten? Små spindlar(riktigt stora sitter på samma ställe + att de syns) och andra små kryp.
Stökigt eller välstädat? Välstädat fast just nu är mitt rum stökigt, men gillar att ha det välstädat. Min framtida lägenhet kommer alltid vara välstädad förutom garderoberna!
Vad längtar du mest efter just nu? Ett jobb, en värdfamilj i USA så jag kan åka iväg som au pair i januari men mest ett jobb!

Kommentera här: