En extra dag idag!!

En promenad i vårvädret blev det och en t-shirt + en vårjacka var för mycket, visst var jackan svart men gud vad varmt det var i solen, +12 i skuggan. Rena vårvädret och det är bara februari. Det luktade verkligen vår ute, nytvättad bil lukt dök upp under promenaden samt att höra fågel kvittret och gruset under skorna blev man glad av. Såg även min första geting/bi i år, tidigt enligt mig. Men ett vårtecken är det allt. Äntligen vår, fast vintern var ju inte så jobbig om man jämför med förra året. Men alltid härligt med vår.

Träningen gick höhö bra, knäböj med värdens lårträningsvärk var en rolig upplevelse för Zandra, mina miner var väldigt snygga. Olidligt ont gjorde det men jag höll ut. Boxning är riktigt roligt!

Idag är det även en extra dag, skottdagen är det idag. Tänk alla som fyller år idag och till dem säger vi Stort Grattis!

I morgon bär det av till apoteket för att inhandla allt som man kan behöva på resan, de känns som man kommer köpa upp hela apoteket men så är det ju inte riktigt. Men en hel del saker kommer köpas in.


Min lilla geting eller kan det vara ett bi!

Kommentarer:

1 Sofia:

Bi tror jag

2 SYLVIA:

tycker det verkar som en humla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera här: