Opepp!!

Opepp, de e vad jag e. Det är mulet och regnar ute. Förvirrande tankar pågår i mitt huvud. Vad är det jag vill, vad vill jag få fram med livet..

Visst man klarar allt bara man vill. Men är det verkligen så. Vet att jag kommer få ett antal kommentaren, inte här kanske men de kommer. Att du klarar av det, det vet ja o en massa mer.... Ja de gör jag säkert, men så tänker inte min hjärna. Vet inte hur den tänker, på allt som e oväsentligt. Saker som ja inte borde lägga en tanke på men ja gör det ändå.

Ne vissa saker tas inte upp här, speciellt inte min tankar. Nee dem sparar vi åt dagboken istället.

Men vill ändå skriva av mig, har så mycket jag vill få ur mig men vet inte var jag ska börja och hur som helst så lär ni inte få ta del av den infon i alla fall. Dagboken lär bli utskiven på fem röda.

När jag inte tänker mår jag som bäst, på promenaden eller på hästryggen.

Är inte den lilla rara snälla tjejen som gör allt man säger och som alla tycker om.


Kommentera här: