Shoppat!

Idag har jag o Zandra varit på överby och shoppat. Köpte en hel del saker, behövliga saker tror ja i alla fall;D ville köpa ett par skor med men de väntar ja med tills mamma e med:D

Sofia har kommit hem oxå och stannar en HEL vecka:D de ska bli så roligt för vem vet när ja träffar henne nästa gång:/ hur som helst är de väldigt skööönt:D

Igår hände de inte så mkt, skolan va seg o de hände inte så mkt.

Men men idag shoppade ja detta:
- gråa jeans leggins
- svarta vantar till stallet
- En lång korall/rosa t-shirt
- Svart väst
- Vit t-shirt
- 3 trosor från Pieces
- Tjock tröja (kanske till stallet)
- svart linne med tryck

Kommentarer:

1 michelle:

hejhej ;)

jag rider verona väldigt mycket just nu, min buse. Men jag har många frågor angående henne och undrar ifall du skulle kunna maila mig så jag får din mail adress, verona har det bra, ronda med men hon rids just nu inte.

/bamsekramar michelle & verona!

Kommentera här: