Två år sedan

Tänk för två år sedan bodde jag i en av de vackraste och underbaraste städerna jag någonsin varit i, nämligen i San Francisco. Och idag för två år sedan var min syster på besök och vi satt på en pianobar och hade det riktigt gött. Tänk vilka kontraster mot nu - sitter i en lägenhet i kalla Sverige och skriver lektionsplaneringar. Jag skulle göra vad som helst för att få vara i San Francisco just nu. Alla människor, hur sociala och trevliga alla är, atsmofären, klimatet, livet, omgivningarna med hav och höga berg. Blir galen så mycket som jag saknar det. Kan verkligen drömma mig tillbaka och minnas tiden så väl. Ska försöka fixa praktik i usa om det går för det hade varit så otroligt roligt.
 
Asså det är galet vad man har varit med om mycket i livet redan och tänk vad mycket man kommer få vara med om i livet. Jag är visserligen bara 24 och har mer än halva livet framför mig (ja jag ska bli över 90!).
 
Nu tillbaka till pluggandet, lektionsplaneringar skriver sig inte av sig själva.
 
Här hittar ni bilden som jag inte kan ladda upp: TRYCK HÄR!!!

Kommentera här: