Fredagsmorgon!!

Godmorgon!
När jag vaknade idag var jag helt borta, så där trött så man inte ens vill öppna ögonen utan bara sova vidare. Men upp ska man då det blir sjukgymnasten, gymmet och lite plugg innan litteraturseminariumet i eftermiddag. Ska köra ett riktigt hårt armpass idag är planen, känner fortfarande av träningsvärken från i tisdags då jag var på bodypump (skivstång och vikter). Riktigt rolgit men väldigt jobbigt och nu är ett sådant pass inbokat nästa vecka med. Har bytt gym så jag kan träna med mina kompisar och det är riktigt rolgit att vara några stycken när man tränar så i tisdags var vi fem stycken som gick på bodypump. Men idag kör jag själv, vilket jag ibland kan föredra med.
 
Vi åker även hem i helgen då förhoppningsvis alla delar till Anders bil har kommit så han kan laga bilen + att jag ska träffa underbara Josefine. Det ska bli ritkigt rolgit och de har gått för lång tid sen vi sågs sist. Annars blir det att planera inför nästa vecka då VFU börjar.
 
Ska även gå ut och springa på lördag, har fått tillåtelse av min sjukgymnast att testa både på löpband och ute, gick på löpband utan att på ont i vaderna, hurra!!!! Så hoppas på samma resultat utomhus med. Jag längtar verkligen till jag kan börja springa igen, ut och intervall träna och köra min trappträning som jag gjorde i våras. Springer ni? ute eller bara på löpband? :)
 
Ha de fint så hörs vi!!
 
Bild från cypern, saknar värmen fast de har varit kring 27 grader hos oss den senaste veckan.
 
 
 

Kommentera här: