Äntligen fredag

Äntligen fredag och passade på att handla hem lite fredagsmys efter praktiken.
 
Denna veckan har gått riktigt fort men ändå känns den som ungefär tre veckor istället för en, för jag har hunnit med så otroligt mycket. Har hållt lektioner varje dag denna veckan och det går även med en förkylning även om högläsning inte är att rekomendera när man är täppt i näsan. Nu är även allt material klart till måndagen och tisdagens lektioner, på tisdag kommer högskolan och studerar oss samt så blir det ett reflektionssamtal efteråt. Mer nervös över reflektionen än lektionen faktiskt. Satt och pratade med min handledare idag en stund och hon tyckte jag mognad i min rol som lärare, att jag tar åt mig mer och klarar av de mesta nu. Även om man känner sig osäker i mellan åt och lite tjatig ibland så utvecklas man något enormt under dessa vfu veckor. Önskar vi hade mer denna höst bara.
 
Annars så blir det en lugn helg, ska försöka bli frisk från min förkylning så jag är redo att träna nästa vecka igen. I morn är min "heliga dag" vilket innebär att jag INTE får plugga. På söndag ska jag sitta med lite uppgifter samt börja med min examinationsuppgift som ska vara klar den 7 oktober. Hej relfektion på 6 sidor. Men det fixar jag allt.
 
Nu blir att jaga den där flugan som surrar runt om kring mig så jag blir helt tokig och sen lite mat.
 
Ha en bra helg!!
 
 

Kommentera här: