Helgen som gått

Ännu en helg har gått och vi har fått besök av mina föräldrar vilket har varit riktigt trevligt. Vi har hunnit med några långpromenader i stan, sett Tylösand och Östra stranden och även småbåtshamnen. God mat har vi också ätit och den har jag och Anders stått för här hemma, alltid trevligt att laga mat när man får besök även om man vill visa några bra restauragner här så får man ta det nästa gång. Soligt väder hade vi igår med och det var ritkigt skönt.
 
När föräldrarna styrt bilen mot ullared på söndagen sjönk vi ner i soffan och blev kvar där hela kvällen. Riktigt gött var det faktistk även om solen lös utanför fönstret så orkade vi inte gå ut.
 
Idag är det sista veckan på VFUn för denan höst, känns lite tråkigt att det redan är slut snart. Men först ska jag hålla min lilla lektion för några elever! I engelska till och med, men det ska nog gå alldeles jätte bra tror jag. Sen har vi en hemtenta som ska in nästa tisdag, en större tenta som ska in veckan efter det så just nu är det mycket att göra i skolan. Men sen börjar nästa kurs, lagom till min födelsedag.
 
Gårdagens frukost - nybakat bröd från bageriet ett kvarter bort. Lite lyx att bo så nära ett bageri tycker jag.
 
 

Kommentera här: