Shopping tur till Göteborg

Idag tog jag och syster tåget ner till Göteborg för lite shopping i solen. Vi strosande omkring inne i stan, shoppade en del (läs mkt), fikade och åt en god lunch på Vapiano. Tror det är nya favort lunch stället, billigt på ett sätt och du får välja rätt fritt när det gäller vad du vill ha i din lunch med. 

Blev dock inga skor, får let vidare i Halsmtad. Funderar bara på att köpa ett par nya vita converse för hittar inte köpt som passar riktigt. Men köpte sulor som var riktigt sköna och hoppas att de funkar i mina skor nu. Sen blev det lite tröjor och jack(or). Hittade en riktigt snygg skinnjacka och jag är egentligen ingen skinnjacke tjej men har alltid velat ha en så nu hittade jag en enkel och den var riktigt fin! Men så hittade jag en blå jacka som jag bara var tvungen att köpa. Har länge velat ha en sådan men inte riktigt köpt en bara. Så kom hem med två jackor. Ja så går det ibland.

I morgon tar jag tåget ner till Halsmtad igen och det ska bli skönt faktiskt. Längtar efter Anders väldigt mycket, så tomt utan honom.

Min lunch, linguine med bolognese - så gott!!



Kommentera här: