Juni i morgon!?

I morgon är det första juni och det ösregnar och är omkring 10 grader ute om inte kallare. Känns mer som mars. Jag längtar efter värmen nu!

Är tillbaka i Halmstad nu och blev upphämtad av bästa Anders innan vi åkte hem och åt carbonara. Nu gör vi inte så mycket, tar det lugnt mest.

I morgon väntas det jobb på en förskola där jag varit många gånger. Det är riktigt roligt att de vill ha tillbaka mig och det är en av mina tre favorit förskolor. Så blir jobb där fram till onsdag sen får vi se var det blir jobb. Men skönt med lite jobb under juni i alla fall. Lågsäsong får vikarier nu och det är inte alls kul.

Sen är jag riktigt nervös över en sak nu med, ska få besked nästa vecka troligtvis och Anders + många mer är lika nervösa och förväntansfulla. Vad får nu veta när jag får mitt besked.

Är även mors dag idag och vi firade mamma lite hemma innan jag åkte. Min mamma betyder verkligen allt för mig och jag kan inte ena tänka mig ett liv utan dig, mamma! 



Kommentera här: