Tillbaka till jobbet

Ny vecka och är tillbaka i Halmstad, vi åkte hem till Trollhättan i Onsdags och var där tills igår. Vi har firat min yster som blev 25år i torsdags, har gått på fest, ätit massa våfflor, varit(är fortfarande) föryld, ätit god mat och eldat ute vid Anders föräldrars hus på landet. Igår tog vi vägen om Ikea och blev lite blommor, matlådor och även nya lampor till köket. Kommer bli så bra när de kommer upp. 
 
Idag har jag jobbat, bara förmiddag men det var skönt det med. Var i en åk 2 idag och det var spännande pch roligt. Pratat med jobbet om jobb i morgon och på onsdag så det känns riktigt bra. På samma ställe blev det med fast två olika avdelningar, små barn i morgon med. Det ska bli riktigt roligt och jag älskar detta jobbet, finns alltid (mer alltid än sällan) jobb vilket är jätte skönt. 
 
På onsdagkväll/torsdag drar vi upp till Trollhättan igen för att fira påsken hemma. Ska bli skönt det med och har glömt en del kläder denna gång hemma så får klara mig med de lilla jag har här nere. Nackdelen med att ha kläder på två olika ställen men jag klarar mig tror jag.
 
 
 

Kommentera här: