Att välja ut foton till utbildning

37 foton blev det av alla tio tusentals foton jag har tagit genom tiderna. Nu har dem fått sig en liten fix (ljuset behövde ändras o den där hemska gråtonen som blir när man fotograferar ibland är borta). Nu ska dem bli 8 för att sen bli 5. Att de just ska bli åtta är att jag tänkte skriva ut dem i de formatet utbildningen ville ha och där efter välja ut de 5 som jag vill ha med. Jag har några favoriter eller rätt många kanske.

Min mamma kollade igenom dem förut och sa vad hon tyckte och resten av familjen ska göra det samma sen. För jag vill gärna veta vilka foton de känner något för. Jag känner något för alla och helst hade jag velat skicka in alla men får nöja mig med 5st.

Annars idag har jag varit och fikat med Josefine. Blev en riktigt mysig fika på ett mysigt cafe i Vänersborg. Blev en snöig promenad hem till henne efteråt så jag fick träffat deras (hon och sambons) nya hund + deras gamla hund med förstås. De båda hundarna är så fina så. Åh vad jag skulle vilja ha en hund, någon gång i livet kommer det ske.

Jag saknar killen min väldigt mycket och jag tycker inte alls om att vara borta från honom. Jag längtar så tills nästa helg för då flyttar jag ner till Halmstad igen på obestämd tid. Han är verkligen det bästa som har hänt mig och det har hänt mycket bra saker i mitt liv men han toppar allt. 

Inte ofta ni får se kort på mig men idag får ni det!

Kommentera här: