Lillördag

Redan mitt i veckan och jag har idag lyckats få feber med. Men hoppas på att den går över väldigt snart. Helst nu för i morgon ska jag träffa Malin i gbg.

Igår blev det jobb i några timmar och det var skönt och roligt. Jag älskar att jobba och blir så glad när de ringer om jobb. Fick även testa på bussen i Halmstad och jag tar cykeln nästa gång jag ska på jobb. Mådde inte så bra nät jag åkte med bussen hem, illamående som jag tror var åksjuka. Den kom och gick sen på kvällen. Idag känner jag inget av den som tur är, magsjuka är inget jag vill få.

Har även sökt lite jobb i morse, var på en jobbmässa som de hade på arbetsförmedlingen. Men var inte där så länge eftersom jag kände mig febrig.

Nu ska jag försöka laga lite pannkakor. Det enda jag är sugen på att äta så blir till att laga det då.

Kommentera här: