grått ute idag med

Inget jobb idag heller men jag har sökt runt 10 jobb bara här i Halmstad idag och just nu är det segt. Finns nästan inga jobb att söka men söker det som man kan söka. Mycket är nu för sommaren men jag tar vad som helst.
 
Var en sväng nere på stan förut, lämnade in en lapp på banken (igen), handlade en lite mer apelsiner då jag äter minst 1 apelsin om dagen + en banan och ev ett äpple med.
 
Kollar på gymkort, hjälp vilken djungel asså! Finns tre ställen (vad jag vet) i Halmstad men priserna varierar. Skulle vilja haft med simning men det stället var dyrast så skippar den. Sen är den som är närmast dyrast av de två jag har kvar och den har mest pass med. Får fundera lite till där, var mycket billigare att träna i Trollhättan.
 
Till middag tänkte jag göra lite kycking med pesto och pasta till det, tänkte även ha lite svamp med. Tror det kommer bli riktigt gott.
 
Saknar den blå himlen, regnigt, dimmigt och kallt är det just nu. Inte alls lockade att varken gå promenader eller bege sig ner på stan och fönstershoppa.
 
Har även lyckats hitta min drömväska, åh vad jag tycker om den. Men priset - får bara panik typ, visserligen under tusenlappen men inte långt därifrån. Men den ska jag spara ihop till för behöver en ny väska. Snälla ge mig ett jobb!!
 

Kommentera här: