Fönstershopping och vårväder

Fredag igen då, mulet ute och jag har precis sökt lite mera jobb. Visst är vikariejobbet roligt men att inte veta om du har något jobb varje dag är jobbigt. Att behöva vänta på ett telefonsamtal är inte det roligaste men vad gör man inte när de inte går att få något annat jobb just nu. Men sen är det riktigt roligt när man väl kommer ut och får vara med barn, jag älskar verkligen att jobba med barn. Man vet aldrig vad som händer riktigt.
 
Igår var jag ju i Göteborg, åh vad jag älskar den staden. Solen lyste och jag och Malin gick runt och fönstershoppade. Köpte visserligen två pennor och ett välbehövligt sud. Men annars höll jag i pengarna, har ju nämligen spanat in en jacka och två (Hjälp!!) väskor. Den ena väskan ska bli min inom kort det har jag bestämt för den är jag helt kär i. Ni vet när amn hittar den där perfekta väskan som man länge letat efter, ja just den har jag hittat. Den är lite dyrare men helt kalrt värt varenda liten krona. Kommer bli så ledsen om den inte finns kvar när jag väl tar mig ner till stan.
 
Funderar på att steka mig lite ägg till lunch, även om jag åt en stor frukost för knappt två timmar sen börjar jag bli lite små hungrig.
 
Hoppas ni får en riktigt bra fredag!

Solnedgången igår på väg hem från GBG.
 
 
 

Kommentera här: