Ensamt nu

Blev en tidig morgon då jag körde Anders till jobbet, de ska iväg på övning tills nästa tisdag. Så nu är det väldigt ensamt här hemma i lägenheten. Har precis tagit hand om gårdagens disk och ska snart laga middag. Känner mig inte precis motiverad men mat måste man ha i sig. Det är så tomt här, vet knappt vad jag ska göra känns de som. Fast jag har en hög med saker på "att göra listan". Som att måla hallen, göra egen müsli, söka jobb. 

Har idag packat ner lite tallrikar vi inte använder och plockat upp ur min flyttlåda. Lite (mkt) skålar + lite glas, alltid trevligt när men får lite av sina egna saker här i lägenheten. Åkte även och köpte färg (yay, nu ska de målas) och var o storhandlade inför veckan. Matlådorna ska va fyllda när veckan är slut är tanken, näsan i alla fall.

Nu ska jag laga mat, kyckling med pesto pasta blir det idag.

Förra veckan när jag och Anders tog en cykeltur i Halmstad. Vi hittade denna fina bro då.





Kommentera här: