Samlingen nästan klar

Solen lyser och maken lyser vitt, frost alltså inte snö. Det ser isigt och är isigt på vägarna, så ta det lungt när du ska gå någonstans utomhus. Kallt är det med så ta den där mössan så du inte blir förskyld nu när vi närmar oss julen.
 
Jag har idag varit med mamma en sväng på överby, kollat på lite saker men inte hittat något. Jag är i behov att ett par svarta skor som jag kan jobba i. På jobbfronten är det rätt lugnt, har fått ett mail från vikariepoolen i Halmstad ang möte så det kan bli spännande det. Jobbar på torsdag denna veckan men annars har jag inget inplanerat än.
 
Har kommit på vad jag ska baka inför jul med, en hel del vill jag baka men får nog välja några saker och inte allt. För då kommer våran frys vara full med kakor, lussekatter och annat smarrigt.
 
Mina fotoböcker från USA, tre på själva året med tjejerna och där i finns även när föräldrarna, Zandra och sysern kommer på besök. Sen varsin på resorna jag gjorde, LA, Las Vegas, Hawaii och Yosemite samt en bok med swedish maffians äventyr, jag och mina kompisar alltså. Vi alla var svenska och i den boken finns alla våra äventyr med. De böckerna är minnen, jag kan kolla i dem och drömma mig tillbaka, det stora steget att flytta över hela atlanten + hela usa för att bo i underbara Tiburon i ett helt år. Jag vill tillbaka det vill jag.
Men det fattas två böcker, en på San Francisco och en på Golden Gate bron.
 
 

Kommentarer:

1 anna:

var har du köpt de fotoböckerna ifrån? :)skulle du kunna visa en bild hur det ser ut inuti?

Svar: Från Ica.se/foto, de har ett stort utbud och jag är riktigt nöjd med dem. Självklart kan jag lägga upp någon bild i dem, gör det på söndag så kika in då :)
Anna Lindström

Kommentera här: