Gissa vad som visade sig idag med?

Hoppas eran måndag har varit lika bra som min, för solen har lyst här idag med!
 
Sov länge i morse och när jag väl var vaken ville jag inte riktigt gå upp men till slut fick jag dra mig upp ur sängen och börja dagen. Blev en storstädning av mitt rum, allt som kallas damm, hårtussar, dammtussar åkte ut eller ner i gapet på dammsugaren. Så rent har det nog inte varit i mitt rum sen innan jag åkte till USA, men nu när jag sitter här vid mitt skrivbord så kom ja på att jag glömde damma av skrivbordet. Klantidgt gjort men är inte förvånad att glömma något när man städar.
 
Blev pannkakslunch med syrran innan jag åkte till stallet med Malin, blev en mysig promenad upp på berget med henne och farucco i kvälls solen. Så skönt men svin kallt sen när solen gått ner, vilket den gör redan HALV FYRA!!!! vad hände här liksom?!
 
Pojkvännen ringde förut och det var skönt att höra hans röst igen och på fredag får jag se han igen, jag längtar!!! tar nämligen tåget ner till Halmstad då. Just nu är han i kalla snöiga Boden men bara tills på torsdag, men han får gärna ta med vintern ner hit nu för är trött på allt regn och gråa trista dagar. Jag längtar efter snön, den kalla fina vita snön som lyser upp vår mörka vinter.
 
 

Kommentera här: