Sena kvällar nu

Är uppe i packnings, fotoböcker, jobba sena kvällar stadiet just nu. Det kommer bli en sen kväll ikväll då jag måste bli klar med Taylors fotobok för i morgon står packa på schemat.

Flyttar nämligen ut ur mitt rum på fredag då nya Au pairen anländer. De känns konstigt och jag vet inte riktigt om jag är redo för det. Även om jag är super taggad att flytta till San Diego och till familjen där så kommer jag sakna min familj här väldigt mycket.

Det ska bli kul när nya Au pairen kommer, lite spännande att få vara den som lär ut och visar allt. Även lite tråkigt då min tid som Au Pair verkligen är över i denna familj. 

Men jag kommer alltid se denna familj som mitt andra hem. Som jag kan komma tillbaka till och hälsa på hur mycket jag vill. Känner mig som en i familjen och det gör det inte ännu svårare att nu behöva säga hej då/vi ses igen. 

Nu har jag två veckor kvar och ska utnyttja tiden till max, vara med mina tjejer och hitta på extra roliga saker. Som äta den där extra glassen på Woodys eller åka till poolen efter skolan även om det finns ett ton med läxor. Njuta är det jag ska göra!!



Kommentarer:

1 Johanna Gustafson:

Herregud, jag fattar inte hur fort tiden går. Minns det som typ föra veckan som vi flyttade haha

Svar: Eller hur, de känns som man vart här en evighet samtidigt som de känns som två månader :)
Anna

Kommentera här: